MENDENGAR DAN MEMAHAMI MAKNA

Listen to Quran

Sunday, August 9, 2009

SUSPEK H1N1

Dah lama x menulis blog....
Baru ni problem streamyx...ntah le tetiba je down may be hujan kot...
So hari ni dah ok....

Hari Jumaat baru ni,aku p hospital nk p check demam n batuk..
Pukul 10 pg aku p Hospital Sultanah Bahiyah...
Aku p la check darah aku..tgk ok x da la kna darah tinggi...

Lepas tu masuk jumpa doktor pulak,dia pn x tau apa sakit aku...
Doktor suspek je...So aku pun kna la tahan kat wad Pemerhatian daru pukul 12pm-3pm.
Dok dalam wad tu punya la sejuk mcm bilik server...Dah la bantal dgn selimut tak bagi..time tu plk hujan lebat beserta ribut.

Aku punya la tunggu nurse nk tambah air....nurse kata darah akukluar banyak..
Time nak masuk air tu darah aku mercik terlalu bnyk sampai darah tu block air dari masuk ke badan aku..

Time ni isteri aku dah risau takut aku kena tahan....nasib baik anak aku kecik lagi,klu x anak dgn mak la sedih sama..mak dan bapak aku pun sama risau juga...tapi aku boleh dok relax lagi kat hospital tu...rasa mcm x da apa-apa.

Nurse kata tunggu doktor pulak nak tambah air.aku tungu dkt 2 jam tapi doktor pn x nampak.
Pukul 2.30 baru la doktor mai.doktor check suhu badan aku dh ok...pas tu dia suruh aku kluar...penat btoi tunggu nk masuk air..sampai ke sudah air x masuk...

Minggu ni aku cuti 1 week la..senang...dok umah je dengar kuliah Syeikh Nuruddin.

No comments:

Post a Comment