MENDENGAR DAN MEMAHAMI MAKNA

Listen to Quran

Tuesday, August 11, 2009

DEMAM OH DEMAM

Salam,

Sekarang ni dh tiba musim demam...
Aku sendiri pun x brp sihat lagi ni...masih terasa seram sejuk lagi..
Siang-siang ok,bila malam badan terasa panas....

Pagi tadi dlm pukul 3 pagi anak aku pulak demam..Tengah syok tidur tetiba anak aku jaga,bila check badan panas sgt...

Nasib baik minggu ni aku cuti,tp anak aku x mau sgt dekat aku,dia lebih merap kat mama dia...biasa la budak baru 6 bln.So isteri aku MC la hari ni nk jaga anak.

Agak-agak bila la nak berakhir musibah ni pada umat manusia?Tak sempat H1N1 ni habis dah datang bala' lain pulak..Selsema anjing dah melanda negara China...

Fikir-fikirkanlah...mungkin kita banyak melakukan dosa pada Allah s.w.t..
Ini semua ujian dan bala' dari Allah s.w.t.

Banyak2 la berdoa dan beribadat pada Allah semoga di jahui dari semua penyakit ini....Amin..


No comments:

Post a Comment