MENDENGAR DAN MEMAHAMI MAKNA

Listen to Quran

Saturday, August 15, 2009

ADRIANA MASUK WAD


hari rabu malam (12/8/09)




hari Khamis (13/8/09)


Salam,

12/8/09 pukul 9.30 mlm anak aku muntah dan ciit birit..
Aku dan isteri dah tenggelam punca,so bawa la Adriana p Hospital Jitra.

Sampai di hospital pkl 9.45,aku terus bawa ke wad kecemasan..time tu orang punya la ramai.
Ada yang sampai bersila di lantai...

Aku tunggu hampir 1 jam,dah tak larat nak tunggu aku p jumpa doktor bg tau anak aku dah muntah..

Aku pun dapat la masuk awal sikit.Setelah selesai periksa,Adriana kena tahan wad..

Pukul 11.30 mlm aku dgn isteri bawa Adriana ke wad kanak-kanak..
Allah la Yang Maha Mengetahui,time tu tak ada org yang lalu...
Aku punya la baca mcm2 ayat Quran.Seriau juga dh la jln gelap dan sunyi..

Pukul 12.45 am aku balik sorang2.keluar dari wad nk ke parking keta punya la jauh.Dah la jalan sorang2..rasa mcm x mau balik je...Teringat kat anak..

Esok pagi aku ke hospital nk melawat anak aku..Bila sampai anak aku dh kena drip 1 botol air..
Tgk kesian la pulak,nk teriak pun ada..Adriana pun diam je,kadang-kadang dia nangis nk merap dgn mama dia..

Hari tu aku tgk ramai juga budak2 yg masuk wad,sampai katil pun tak cukup..
Pukul 2.30 pm doktor pun datang mai check,tgk anak aku tak da apa2 pun.
Pukul 4 ptg aku bawa anak aku kluar hospital.....

Esoknya pulak p klinik swasta amik ubat...rasa ubat hospital pun tak boleh jalan...kna keluar duit lebih sikit la...

No comments:

Post a Comment