MENDENGAR DAN MEMAHAMI MAKNA

Listen to Quran

Friday, April 24, 2009

kursus Juruteknik Komputer kt PD 21/10-3/11/07


ketam bakar tu.....mn tahan....


sebahagian menu mlm last...BBQ


;engineer'tgh plan mcm mn nk perluas dan perdalamkn laut....hehee..

MasyaALLAH........pemandangan indah di PD......


tu melangut cari Bulan.....


tu diiaaa...pilih nk mkn yg mn satu....


dok belek tgk kuih....tngu kambing x mai2 lagi...


dalam kelas...kusyuk blajaq tuu....tgk la skrin pn tukar color merah....
mamat sblh aku tu main game perang...


time rehat.....cemuih dok lma2 dlm kelas...


dalam kelas dgn member keja kt putrajaya..


21/10/07 aku g kusus Juruteknik Komputer kt Port Dickson....
aku kursus selama 2 week....
aku dok kt Tanjung Tuan Regency Beach Resort...
kursus tu best jg...yg mengajar plak Rozaimy dari IKRAM....
poning blajaq dgn dia...advance gila.....
dlm kelas aku dok blkang skali....dh jemu dgr dia sembang aku n geng main game la kt blkang tu...
mn larat nk dgr crita dia dari pagi sampai malam..

dlm bnyk2 sesi tu,yg paling best 'perongkah komputer'...bkn komputer baru,tapi yg lma tu...
zaman pentium II....pecah kepala tgk tu......PC tu pn org dh x pkai....tp dh kursus punya pasal kna bt jg la...

yang paling best p kusus tu time makan la....
dok 2 week mkn daging kambing...mkn 6 kali sehari...buncit jg perut aku ni......mcm2 jenis masakan dia....
smpai panas telinga kna penangan kambing PD...

ntah la bila lg ada kursus mcm tu......klu ada leh p lg.....

No comments:

Post a Comment